Продукти ()
Марки
Колекции
Продукти
Разширено търсене за „
Запазване в
Създайте нов проект
Магазин Марки относно History

FAQ

Продукти
Поръчки
Доставка
Вдигни
относно
проба
Насоки
Големи проекти
Мога ли да взема продуктите, за да избегна разходите за доставка?
Можете да вземете продуктите директно в нашите складове, ние ще таксуваме само разходите за подготовка. Складът на италианските марки се намира в Сасуоло (Италия), складът на испанските марки се намира в Кастелон де ла Плана (Испания). Не забравяйте, че продуктите ще бъдат приготвени на палети и можем да ги товарим само на камиони.
Как мога да взема поръчката си?
Достигнете до нашите складове с транспортния документ, който сте получили по имейл, и можете да вземете поръчката си.
Какъв камион трябва да използвам, за да взема поръчката си?
Трябва да вземете поръчката си с камион, подходящ за размерите и общото тегло на продуктите, които сте закупили. Приемат се камиони, които могат да бъдат товарени отстрани и отзад. Поръчките се доставят на запечатан палет и не е възможно да се отвори, за да се заредят единични пакети с продукти.
Възможно ли е събиране с кола?
Не, никога не е възможно да се вземе с кола
Кога мога да взема поръчката си?
Можете да вземете поръчката си в рамките на 10 дни след получаване на нашия имейл, съдържащ документа за получаване. Ако вземете късно, ние ви таксуваме складови разходи от €50/палет на седмица.
Как да получите достъп до склада?
Можете да получите достъп до склада на борда на вашия камион и е препоръчително да носите предпазни обувки и облекло. Строго забранено е влизането в склада и ние не носим отговорност в случай на щети на вещи или хора.
Колко време трябва да чакам, за да заредя поръчката си?
Зависи от количеството поръчки, които складът трябва да зареди. Обикновено времето за изчакване е 30-60 минути.
Кой товари моята поръчка на камиона?
В нашите складове има мотокари и хора, способни да натоварят вашия камион
Кой е отговорен за натоварването на моята поръчка на камиона?
Вие носите отговорност за вашата поръчка от момента, в който ви я доставим. Ние ви помагаме във фазите на зареждане с вашето устно разрешение и вие носите отговорност в случай на повреда на един или повече продукти.
Един или повече продукти са счупени. Кой е отговорен?
Ние проверяваме много внимателно всеки продукт, преди да ви го доставим. От момента, в който вземете поръчката си, вие носите отговорност за всяка повреда, която може да възникне по време на пътуването.